۱۳۹۲ آذر ۸, جمعه

حركت كنید و حركت دهید


پیام به حركت‏دهندگان

 حركت كنید و حركت دهید. بازگردید و بازگردانید. آگاه شوید و آگاه كنید. از جریان حق پیروی كنید و دیگران را به پیروی از آن دعوت كنید. آن نور را كه یافته‏اید اگرچه بسیار اندك باشد، بتابانید تا فزونییابد. شرایط را برای آمدن او و آشكار شدن آن حقیقت زنده آماده كنید و خود و دیگران را مهیا سازید. خود را در جریان بیداری قرار دهید و بگذارید جریان آن از طریق شما بر خفتگان اثر گذارد و بیداریشان را نزدیك كند. در برابر گمراهی دیگران مسئول‏اید پس نسبت به آنان مسئولانه و دلسوزانه عمل كنید. نسبت به گمراهی‏شان بی‏تفاوت نباشید و با جهل و باطل مبارزه كنید. تسلیم را پیوسته تمرین كنید و تسلیم به یكی را كه زنده است و زندگی می‏بخشد به تحقق درآورید. و آنگاه خوشبختی حقیقی كه جز با حقیقت زنده حاصل نمی‏شود یافتنی است.
 برای تسلیم شدن همه چیز و همه كس به آن نور حی و احیاگر تلاش كنید. مهم نیست كه تا چه اندازه موفق می‏شوید آنچه تعیین‏كننده است سعی و نیات شماست. در خدمت او باشید و لحظه به لحظه زندگی خود را به خدمت تبدیل كنید و خدمتگزارانه زندگی كنید. حتییك ساعت از زندگی را هم بدون نیت خدمت از دست ندهید. در خدمت و كار كردن برای خدا حرص بزنید و هر كاری می‏كنید آنرا به نیت خدمتگزاری به انجام برسانید اگر چه آن كار كاملاً شخصی باشد.
 اگر ایمان دارید به دیگران هم ایمان بدهید. هر چه را كه از خود ببخشید بر شما بخشیده می‏شود و افزون می‏شود، پس اگر ایمان بدهید به شما ایمانی قوی‏تر داده می‏شود و اگر ضعف و تردید را منتقل كنید همین خواهد شد. حال كه این است پس بهترین چیزها را به دیگران بدهید. هر چه دارید و از آن خوشحال‏اید. اگر عشق الهیست كه بالاتر از آن نیست پس آنرا منتشر كنید اگر حضور الهیست كه سرچشمه همه خوبیهاست همان را آشكار كنید و اگر تنها كلماتی در شما هست همان هم می‏تواند دیر یا زود باران بیاورد و ابرها را فراخواند. هرچه انسانهای بیشتری را هدایت كنید نور بیشتری دریافت خواهید كرد. ناامید نشوید و نگذارید دیگران ناامید شوند چون ناامیدی از نور، كفر است زیرا نور خودبخود بخشنده و برخورداركننده است، تنها باید بگذارید بیاید و اگر آمد چشم‏ها را باز كنید و ببینید و خیره بمانید تا خود، همان شوید كه می‏بینید.
 به یاد آورید آن یاد احیاگر را كه مرده را زنده و خفته را بیدار می‏كند و بیدار را به پرواز درمی‏آورد و در آسمان بالا می‏برد و بالا را به پایین می‏آورد. بیاد آورید آن از یاد رفته بازآمده زندگی‏بخش را.
 براساس وعده‏های حق بشارت دهید و هشدار دهید و پی در پی بخود متذكر شوید كه اگر تذكردهنده و بیادآورنده خود باشید یكی از بالا می‏آید و به یادتان می‏آورد و در یادتان می‏ماند. یادتان باشد كه همه آنچه به شما گفته و می‏گویم درباره یكیست و یكی، روح خداست و روح خدا، نور حقیقت است و همان حقیقت است. خود و دیگران را برای دریافت و تجربه و ملحق شدن به او آماده كنید. مهیای آمدنش باشید، اگر به آهستگی و به تدریج آید یا آنكه به ناگهان و چون برق آسمان. متوجه همان سو باشید و توجه خود را از چیزهای دیگر بازدارید كه جز نور حی هر چیزی بیهوده است و پشیمان‏كننده. آنرا بشناسید كه با شناخت او در او حل می‏شوید.
 اتفاق بزرگی در پیش است، با آن هماهنگ شوید چون همه كسانی كه با آن نمی‏خوانند، به سختی هلاك می‏شوند. آن انقلاب فراگیر چون گردبادی در راه است و بالاخره فرامی‏رسد و هر چه از جنس خود نیست را ویران می‏كند.
 اكثر مردم به پرستش مرگ و مردگان و مقابر روی آورده‏اند، شما به آن پشت كنید و به زنده و زندگی‏آور بپردازید.

برگرفته از کتاب تعالیم حق
اثر ایلیا «میم»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر