۱۳۹۲ تیر ۱۲, چهارشنبه

تخریب اساتید حق(سایی بابا, ایلیا رام الله, ماهاتما گاندی,اشو راجنیش...) با برش فیلم و صحنه سازی توسط دایره مذاهب اطلاعات ایران

یکی از روش های دایره مذاهب اطلاعات برای ترور اجتماعی معلم بزرگ تفکر ایلیا، حقه ای است به نام برش و مونتاژ که پیش از این و طی صدها برنامۀ جذاب پارازیت و آنتن (از VOA) و دکتر کپی (از manoto) در ذهن مردم ایران کاملاً شناخته شده است. روش کار ساده و ابتدایی است ...اکنون دایره مذاهب اطلاعات برای چندمین بار (از سال1375 تا 1391) به قصد تخریب چهرۀ اساتید بزرگی نظیر ماهاتما گاندی، سایی بابا، اشو راجنیش، ماهانتا پالجی، دون خوان، دالایی لاما و معلم بزرگ، ایلیا «میم» (استاد پیمان فتاحی) دست به تکرار ترفند «دکتر کپی» یا همان روش «چسب و قیچی» زده است.
توضیحی در بارۀ فیلم (مصاحبه بیست و ششم) از کتاب آمین مجموعۀ این مصاحبه ها که بخش اعظم آن حدوداً طی 400 روز زندان انفرادی ضبط شده در طول سالهای گذشته با عنوان «گفتگوهای آمین» شناخته شده است. با اینحال متن همۀ این فیلم ها همچون مجموعه گفتگوهای انتقادی حزب ا... و روحانیت (با استاد ایلیا «میم») بدون کم و کاست و بطور کامل در کتابهای آمین (جلد اول تا دهم) آمده است.اصل این فیلم 2 ساعت و 18 دقیقه و 5 ثانیه است. کل این فیلم شامل 15 سوال و جواب بعلاوه توضیحات دیگر است. سوالات، توسط دو مصاحبه گر که از مسئولان اصلی دایره مذاهب اطلاعات می باشند، مطرح شده و استاد ایلیا به این سوالات جواب می دهند. طی سالهای 1384 و 1385 (دو سالِ قبل از شش ماه اول انفرادی) 25 جلسه مصاحبه انتقادی، توسط نمایندگانی از گروههای حزب ا... و روحانیت با استاد ایلیا (در زمان آزادی) صورت می گیرد که بخش اعظم فیلم های آن، بعد از پیاده سازی در (مجموعه ده جلدی) کتابهای آمین (ایلیا «میم») می آید. این مصاحبه، جلسات بعدی آن و نیز سایر مصاحبه های انتقادی (تا سال 1390) هم در مجموعه ده جلدی کتابهای آمین بطور کامل آمده است. همانطور که از ویدئوی ایلیا «میم» به رهبر جمهوری اسلامی ایران (در سال 1387) و دیگر رهبران جهان معلوم است، فیلم های ضبط شده از استاد ایلیا در زمان انفرادی، عموماً پس از دوره هایی طولانی از شکنجه های مرگبار، خونریزی های پی در پی، خفه کردن، شکستن استخوان ها، بیخوابی های پیوسته و تزریق های متعدد بوده است و البته شهادت شاهدانی از 209 اوین و مستنداتی که خود او نشان می دهد، موضوع را به واقعیتی بسیار محکم ،مسلم و انکارناپذیر مبدل می کند. بعدها دایره مذاهب اطلاعات در رسانه های وابسته، خونریزی ها (از گوش، بینی، حلق و ادرار خونی) را می پذیرد اما در زمانهای مختلف علل متناقضی را برای آن و نیز شکستگی ها (جمجمه و استخوان) و تاول ها و زخم ها ذکر می کند. گفتنی است این فیلم ها همگی با حکم حکومتی رهبر جمهوری اسلامی ایران و حکم قانونی ریاست وقت قوه قضائیه (آقای شاهرودی) تهیه می شود. با اینحال همۀ این مصاحبه ها بدون کم و کاست، پس از آزادی در مجموعه ده جلدی کتابهای آمین می آید و البته همین فیلم و سایر فیلم های مشابه بارها و بارها توسط دایره مذاهب اطلاعات تحریف و مونتاژ شده و با پلیدترین اهداف و روش ها مورد سوء استفاده قرار می گیرد.
شرح این حقه را می توانید اینجا دریافت نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر