۱۳۹۲ تیر ۲۰, پنجشنبه

‌مامورين اداره امنیتیِ برخورد با اديان، سعي دارنداستاد پیمان فتاحی را سركرده فرقه نوظهور رام الله و جمعيت الاهيون (شاگردان ایلیا) را فرقه نوظهور رام الله معرفي كنند.



از همان سالی که تعالیم عمومي استاد ايليا ميم رام الله در تهران شروع شد،‌بازجویان اداره برخورد با اديان سعي كردند او را سركرده فرقه نوظهور رام الله و جمعيت شاگردان او را فرقه نوظهور رام الله معرفي كنند. این بازجویان گمنام امنیتی دروغ هايي درباره ايليا رام الله و شاگردانش مطرح کردند، دروغ های خود را درنشریات و مجلات، روزنامه ها، خبرگزاری ها و در آخرین اقدام تخریبیِ خود، فیلم مونتاژی ایلیا را در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش کردند. در این متن می توانید درباره ی ایلیا و اقدامات تخریبی دایره مذاهب علیه او بیشتر بخوانید.

توطئه های دو زمانه
به روایت ال یاسین (شاگردان ایلیا میم)

همان سال اولی كه آموزش های عمومی استاد در تهران شروع شد یعنی حدوداً سال 1375، مدت كوتاهی بعد از آغاز دوره ها، چند نفری كه انگشت شمار هم بودند در جلسات حاضر می شدند كه برای ما خیلی مشكوك به نظر می رسیدند. نوع سؤالاتی كه آنها از استاد می پرسیدند، شك برانگیز بود. انگار می خواستند ایشان را وادار كنند كه حساسیتهای دینی و اجتماعی را نادیده بگیرند و مثلاً بعضی از مسلمات دینی را انكار كنند. سؤالات نسبتاً ماهرانه و در شرایط حساسیت برانگیز و به صورتی تنش زا پرسیده می شد و زمینه ای از فشار را برای پاسخ دهنده به همراه داشت. درخواستهایی كه گاه و بیگاه این چند نفر مطرح می كردند، مشكوك بود. مثلاً درخواست می كردند با حكومت برخورد كنیم. اما این درخواست ارتباطی با تعلیمات استاد نداشت. تعلیمات در بارۀ عشق الهی، ایمان به خدا، حضور خدا، تسلیم الهی، نور خدا و نجات و هدایت بود اما مثلاً بعد از پایان جلسه، یكدفعه یكی از آنها می گفت كه ما برای رودررویی با حكومت آمادگی كامل داریم و ما این را به نمایندگی از دوستانمان می گوییم. اما آنها جمع خاصی نبودند. كمتر از بیست نفر بودند كه حضور خود را در جلسات مختلف تقسیم كرده بودند.
برای خواند ادامه این مطلب اینجا را کلیک نمایید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر