۱۳۹۲ تیر ۲۰, پنجشنبه

چرا دایره مذاهب اطلاعات می خواهد جریان هدایت الهی را فرقه منحرف ایلیا رام الله معرفی کند؟!

پرسش و پاسخ همواره روشی موثردر فهم و رفع بسیاری سوتفاهمات است درمتن زیر می توان دلایل وارد کردن بسیاری اتهامات دایره مذاهب اطلاعات و امنیت به ایلیا رام الله (پیمان فتاحی) را یافت. اینکه چرا دایره مذاهب اطلاعات اینقدر از ایلیا متنفر است؟ این موجِ عظیم واژه سازی های تخریبی برعلیه ایلیا چه دلیلی دارد؟ واژه ها و اسم های تخریبی از جمله فرقه منحرف ایلیا رام الله، فرقه انحرافی، ... . برچسب های دروغین و کذبی مانند سوء استفاده وکلاهبرداری پیمان فتاحی و ... . لازم به ذکراست که بازجویان نهاد امنیتی، پیمان فتاحی را در 4 نوبت در بند209 اوین تحت شدیدترین شکنجه ها قرار دادند تا از او فیلم دروغین اعتراف ضبط کننداما هرگز موفق به این کار نشدند بنابراین به روش نخ نمای خود یعنی برچسب زنی و انگ زنی ادامه دادند. یکی از فیلم های بازجویی او را تحریف کردند و آن را تحت عنوان اعترافات پیمان فتاحی در زندان و فیلم های تحریفی شیطان بزرگ؛ در شبکه خبر پخش کردند.

در امتداد تهاجم افراط گرایان مذهبی به اساتید معنوی جهان، ایلیا رام الله (پیمان فتاحی) هم بارها مورد انواع تخریب ها قرار گرفت. دایره اطلاعات در طی سال های گذشته او و شاگردانش را با برچسب هائی مانند  جنبش های نوپدید دینی، معنویت های نو ظهور و عرفان های سکولار مورد تهاجم قرار داد و از انواع روش های تخریب، تحریف و ترور شخصیت تحت عنوان فیلم های تحریفی شیطان بزرگ و تهمت هائی بی اساس مثل سوء استفاده وکلاهبرداری پیمان فتاحی استفاده کرد.
 متنی که می خوانید برگرفته از کتاب آمین و گفتگوئی با پیمان فتاحی (ایلیا) است که دایره مذاهب (ابا) بارها او را به عنوان سرکرده فرقه ضاله ی رام الله معرفی کرده است. دراین متن سوالاتی درمورد آموزش‌ها، متصوفه اسلامی، پلورالیزم دینی جدایی دین از سیاست مطرح شده است.
آفتاب آمد دلیل آفتاب
گفت و گوی انتقادی
(قسمت اول)


9. چرا شما با یك اسم معرفی نشده اید، مثل بقیة مردم. علت استفاده از اسم‌های مختلف چیست؟ حدس می‌زنم كه شما بالای سی اسم دارید.
اسم‌ها و قالب ها، محدوده هاست. اگر بتوانی از اسمها و قالبهای مختلفی در ارتباط با مردم گوناگونی كه با آنها مواجه هستی استفاده كنی، آزادی و امكان عمل تو بیشتر است. برای برقراری ارتباط سریعتر با اقشار مختلف مردم قالبهای مناسب تسهیل كننده است. خداوند متعال كه معلم نهایی همة ماست نیز همین كار را كرده است و ما باید از او بیاموزیم. انبیاء و بزرگان ما، همگی اسامی متعددی داشته‌اند و آنها هستند كه مقتدای مردم خداجو می‌باشند... اكثر بزرگان باطنی، معلمان معنوی و اساتید نیز دارای اسامی متعدد بوده اند... و داشتن اسم‌ها و قالبها حتی اگر بیش از سییا سه هزار هم باشد جرم نیست. این حتی می‌تواند با وجود معروف شدن اندیشة تو از مشهور شدن فرد تو جلوگیری كند.

10. ما شنیده بودیم که ثروت شما یک عدد دورقمی میلیارد دلاری است و شما در بعضی از کشورهای عربی چاههای نفت و معادن الماس و طلا دارید و از صاحبان اصلی بعضی از شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های معروف هستید. حتی بعضی از شیخ نشینها و دوستان آنها طییک برنامه منظم! برای شما هدیه! می‌فرستند. منظور شما از معدن یابی و این جور کارها، همین کارها است؟
به این چیزها و مانند اینها نیازی ندارم. مخارجم با همان کارها (...) تأمین می‌شود. انسان ساکن آنجایی است که سرمایه زندگی اش در آنجاست. سرمایه من در خودم است و اگر در آن کشورهاست پس چرا اینجا هستم.

11. ظاهراً در كودكی و در زمان مدرسه، مؤذن و امام جماعت مدرسه و از قاریان و حافظان قرآن بوده اید. چرا همین جریان مطمئن را ادامه ندادید و كار خود را در حوزة ‌علمیه دنبال نكردید؟
در كنار اینها جنبه‌های دیگری هم بوده. چند بار هم از مدرسه اخراج شدم. چند بار هم توسط معلمان مدرسه محكوم شدم...

برای خواند ادامه این مطلب اینجا را کلیک نمایید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر