۱۳۹۱ دی ۸, جمعه

بيانيه يك دفتر نمایندگی- ایلیا میم رام الله


بيانيه شماره يك]دفتر نمايندگي «ا. م‏. رام‏اللّه»]
تاريخ انتشار: ارديبهشت ماه 1378

در پي بروز برخي ابهامات، سؤالات و بعضاً شايعات، بر آن شديم تا آنچه را كه بعنوان نظرات و ديدگاههاي استاد (رام‏اللّه) از آن مطلعيم، به اطلاع حق‏جويان عزيز، به‏خصوص كساني كه تاكنون در درسها و سخنرانيهاي استاد حضور داشته‏اند، برسانيم. لازم به ذكر است كه اين مركز، تنها مرجع اطلاع‏رساني پيرامون نظرات استاد و تعاليم ايشان مي‏باشد و به اين منظور، مركز ديگري وجود ندارد.

 آنچه را كه بعنوان نظرات استاد، از آن مطلعيم:
1.     هر حركتي كه خدا، حضور خدا و راه خدا را به بدي و زشتي معرفي كند، انحراف و باطل است.
2.     هر حركتي (انديشه، كلام و عملي) كه با اصل خداگرايي (خداپرستي، خداخواهي، خدابيني...) در تناقض و تعارض باشد و موجب تضعيف «رابطه الهي، عشق به خدا و حضور او» بشود، انحراف و گمراهي است.
3.     التزام به اصول اخلاقي و قانون جاري، كه مورد پذيرش مردم است، در هر نقطه از جهان ضروري مي‏باشد.
4.     بينش سياسي ـ اجتماعي خود را گسترش دهيد اما از آلوده شدن به بازيهاي سياسي بپرهيزيد.
5.     بازيهاي سياسي و سياست‏بازيها، باطل و فريبكاري است.
6.     آن بخش از تعليمات شرق و غرب كه با تعاليم كتب آسماني و به خصوص قرآن در تناقض‏اند، انحراف از مسير حق و خط هدايت الهي است.
7.     ادعاي هر كسي را كه مدعي داشتن توانايي تعليم و راهنمايي است و از ارتباط با «بالا» دم مي‏زند، نپذيريد. معلمين و راهنمايان راستين داراي علائمي روشن و معلوم‏اند. بخصوص آنكه در حركات آنان خبري از علائم باطل و شيطاني نيست.
8.     تا اين زمان، هيچ تفسير و مفهوم «بي‏نقص و كاملي» از قرآن ارائه نشده است.
9.     «اطيعوا اللّه و اطيعوا الرّسول و اولي الامر منكم» خط حركتي هدايت‏شدگان است.
10. كساني كه در هر نقطه از جهان، مرتكب ادعاهاي دروغ و تحريف تعاليم الهي گشته‏اند، بدون شك مورد خشم و لعن خداوند، ارواح مقدّس و اصحاب حق قرار دارند و تماس و ارتباط با ايشان گرفتاركننده و خطرآفرين است.
11. در اين زمان، ولي الله الاعظم (س) در دسترس كسي قرار ندارد و كساني كه مرتبط با آن حضرت‏اند، حافظ اسرارند و نه فاش‏كننده. پس بي‏ادعا و بدون تظاهر و رياكاري‏اند. كسي ايشان را نمي‏شناسد و آنانكه مي‏شناسند، لب فرو بسته‏اند و به شدت، در حجاب‏اند.
12. آنكه بر ضد مردم، و دشمن خلق خداست، بر ضد خدا و دشمن خداست. آنكه به ملت خائن است به خدا خيانت كرده

لینک‌های مرتبط:


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر